Monday, March 22, 2021

СЕДМИ ХАИКУ КОНКУРС НА СПИСАНИЕТО „ЛОТОС“

 


 

По повод Светскиот ден на хаику поезијата, 17 април, интернационалното списание за хаику „Лотос“ од Ваљев, чиј основач, главен уредник и издавач е Дејан Богоевиќ, распишува интернационален конкурс за хаику.

 

Авторите можат да испратат до три свои необјавени хаикуа до 31 март 2021 година на адресата: haikudrustvosrbije@gmail.com

 

Tемата е бесплатна, а учеството е бесплатно.

Жирито ќе ги награди најдобрите остварувања.

Овој конкурс се смета за еден од најголемите и најуспешните конкурси за хаику во Еврпа.

3 comments:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и ќерка ми за друга жена 3 години. Се трудев да бидам силна само за моите деца, но не можев да ги контролирам болките што го мачат моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив веб-пребарување и наидов на страница каде што видов дека д-р Едиомо, изведувач на правопис, може да помогне да се вратат љубовниците. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг се врати дома по 2 дена. На овој начин се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. За решенија можете да го контактирате и д-р Едиомо, моќен волшебник
    1) Врати го дечкото
    2) Поврзете маж или жена
    3) Ако имате ноќни кобили
    4) Лек за ХИВ и хепатитис
    5) моќен магичен прстен
    6) магија за среќа
    7) Кршење со опсесија
    8) Неплодност кај мажи и жени.
    WhatsApp: +2349132180420 /
    +2348155926512
    Е-пошта: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete
  2. ВИСТИНСКИ ИТЕН ЕФЕКТИВЕН СПЕЛ КАСТЕР ЗА ДА ПОМОГНЕ ДА СЕ ВРАТИ ПОРАНЕШНИОТ ЉУБОВНИК И ДА ГО СПАСИ БРАК
    Здраво на сите моето име Росалба сум преплавена со радост, сето тоа благодарение на Dr.GURU. Мојот сопруг ме остави за друга жена пред неколку години и бев многу уништена затоа што никогаш не му згрешив, останав со моите две деца и работа која малку се плаќа. Речиси се откажував додека не видов сведоштво на интернет за Dr.GURU како тој им помогнал на многу луѓе, па го контактирав изненадувачки 24 часа откако го направив она што докторот ме замоли да го направам, мојот сопруг се врати еден ден по магијата за молење. да му простам и ветив дека никогаш нема да заминам. Мојот сопруг се врати веќе 6 месеци и никогаш не сме имале никакви проблеми, мило ми е што не се сомневав во Dr.GURU. Сега сум сигурен дека и тој може да ги реши сите проблеми со брзо олеснување. Можете исто така да го контактирате за помош сега.
    Е-пошта: saguruu087@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои се мачат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите 2 деца за друга жена на 3 години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив истражување на интернет и наидов на веб-локација каде видов дека д-р Елен, која работи на магија, може да ти помогне да ги вратиш љубовниците. Ја контактирав и таа ми кажа посебна молитва и магии. На мое изненадување, по 2 дена мојот сопруг се врати дома. Така се собравме и имаше толку многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да стапите во контакт со д-р Елен, моќен асистент за решенија
    1) придобијте го вашето поранешно момче
    2) Соберете ги мажот и жената
    3) престанете да ги повторувате кошмарите
    4) Хербален лек за ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) среќен шарм
    7) Кршење на опсесии
    8) Проблеми со породувањето и бременоста Контактирајте го преку EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete

Делото на Круме Кепески – патоказ за вечноста на јазикот

    ООУ „Круме Кепески“- Кисела Вода, по повод патрониот празник на училиштето, распишува литературен конкурс на тема:     „Делото н...