Thursday, April 2, 2020

СЕ СКРШИЛО, СЕ СКРШИЛО


КИРИЛ ГИ ОДРА КОЛЕНЦАТА ИГРАЈЌИ
СЕ ЗАТРЧА И НА БЕТОНОТ ТРАСНА,
Е АКО ДЕ , ПАДНАЛ ПАДНАЛ
СО  ПАЃАЊЕ  ДЕЦАТА РАСТАТ.

ЛИЛЕ ЈА СКРШИ СТАКЛЕНАТА ВАЗНА
СО ТОПКАТА ФРЛИ И ВАЗНАТА ПАДНА,
Е АКО ДЕ, СЕ СКРШИЛА, СЕ СКШРИЛА
НЕКА НИ Е ЗДРАВА, ЌЕРКАТА МИЛА.

АЛЕК ЈА ИЗВАЛКА ШАРЕНАТА  БЛУЗИЧКА
НАМЕСТО ТОЈ, БЛУЗАТА ХРАНАТА ЈА ЛАПНА
Е АКО ДЕ, НЕ Е ПОВАЖНА ОД ДЕТЕТО
ПА АКО САКА  НЕКА Е ДУРИ И ЗЛАТНА.

СЕ СЕ КУПУВА, СЕ ШИЕ, СЕ ПЕРЕ, СЕ ПРАВИ
САМО ДЕЦАТА НЕКА СЕ ВЕСЕЛИ И ЗДРАВИ!

ФИЛИП ДИМКОСКИ

2 comments:

  1. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои страдаат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и ќерка ми за друга жена 3 години. Се трудев да бидам силна само за моите деца, но не можев да ги контролирам болките што го мачат моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив веб-пребарување и наидов на страница каде што видов дека д-р Едиомо, изведувач на правопис, може да помогне да се вратат љубовниците. Ја контактирав и таа ми направи посебна молитва и магии. На мое изненадување, мојот сопруг се врати дома по 2 дена. На овој начин се обединивме и имаше многу љубов, радост и мир во семејството. За решенија можете да го контактирате и д-р Едиомо, моќен волшебник
    1) Врати го дечкото
    2) Поврзете маж или жена
    3) Ако имате ноќни кобили
    4) Лек за ХИВ и хепатитис
    5) моќен магичен прстен
    6) магија за среќа
    7) Кршење со опсесија
    8) Неплодност кај мажи и жени.
    WhatsApp: +2349132180420 /
    +2348155926512
    Е-пошта: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои се мачат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите 2 деца за друга жена на 3 години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив истражување на интернет и наидов на веб-локација каде видов дека д-р Елен, која работи на магија, може да ти помогне да ги вратиш љубовниците. Ја контактирав и таа ми кажа посебна молитва и магии. На мое изненадување, по 2 дена мојот сопруг се врати дома. Така се собравме и имаше толку многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да стапите во контакт со д-р Елен, моќен асистент за решенија
    1) придобијте го вашето поранешно момче
    2) Соберете ги мажот и жената
    3) престанете да ги повторувате кошмарите
    4) Хербален лек за ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) среќен шарм
    7) Кршење на опсесии
    8) Проблеми со породувањето и бременоста Контактирајте го преку EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete

Делото на Круме Кепески – патоказ за вечноста на јазикот

    ООУ „Круме Кепески“- Кисела Вода, по повод патрониот празник на училиштето, распишува литературен конкурс на тема:     „Делото н...