Friday, June 5, 2020

Поезија и биографија од белоруската поетеса Марија Кобец




Марија Кобец (1974) поет, преведувач, новинар, заменик претседател на Регионалниот огранок на „Сојузот на писатели на Белорусија“ во Минск. Автор е на три збирки поезија, застапена е во повеќе меѓународни зборници, член е на Сојузот на писателите на Белорусија како и член на „Сојузот на писателската Унија“. Лауреат е на книжевната награда Владимир Колесник, како и златен добитник на „Меѓународната книжевна награда“ „Евроазиска награда“ во номинација на „Фицтион“ (Москва). Со избор на песни преведувана е на: азербејџански, албански, арапски, англиски, балкарски, башкирски, бенгалски, маџарски, вијетнамски, Каннада (Индија), киргиски, италјански, шпански, казашки, кинески, малајски, германски, холандски, полски, румунски, руски, српски, словенечки, таиванески, туркменски, турски, украински, урду, панџабски, хрватски, чеченски, чувашки јазик




ПИСМО ДО СПАСИТЕЛОТ

СПАСИТЕЛУ
Кога во далечината на хоризонтот
Твојот лик ќе се разлее
Моите очи дали ќе те познаат
СПАСИТЕЛУ
Кога во пустината
Твоите траги ги покриваат
Вжарените  ветришта на вековите
Дали ќе го видам твојот пат
СПАСИТЕЛУ
Кога сведоците на твојата тага
Ќе исчезнат со крвавите дамки
Од светиот плашт
Дали ќе се осети болката
Претрпена заради нас
ГОСПОДЕ
Изворот мој пресуши
Сандалите ми се износени
А рацете уморни од молитва
Плеќите едвај ја носат тежината на мојот крст
Телото едвај те следи
ГОСПОДЕ
Образите мои се румени
Пред знамињата на победите од моите крвници
Но...
Смилувај се над нив, Исусе!
Смилувај се над мене и моите синови!
Смилувај се над оние кои те повредуваат Тебе!
Лицето мое се осветлува низ солза покајна
Рацете очајно ја вртат Светата Бројаница
А усните шепотат:
„Господи помилуј!
Господи помилуј!
Господи помилуј“
... Исусе јас знам Ти ме слушаш.

38 –и стих, „Беседа на гората“, Евангелије според Матеј 5.38 – 42 – Не противречи на зла сила: „Сте чуле дека во Мојсиевиот закон пишува: „Око за око заб за заб“. А пак јас Ви велам: Не противете се на злото. Ве удрат ли по едниот образ свртете му го и другиот.“
Марија Кобец
Превод од српски: Јовица Илиќ


3 comments:

  1. Јас се викам Лилијан Н. Ова е многу радосен ден во мојот живот заради помошта што ми ја даде д-р Сагуру, помагајќи ми да го вратам поранешниот сопруг со неговата магија и loveубовна магија. Бев во брак 6 години и беше многу страшно затоа што мојот сопруг навистина ме изневеруваше и бараше развод, но кога наидов на е-пошта на Dr.saguru на Интернет за тоа како им помогнал на многу луѓе да ја вратат поранешната помогне да се поправи врската. и да ги натера луѓето да бидат среќни во нивната врска. Му ја објаснив својата ситуација, а потоа ја побарав неговата помош, но на мое изненадување, тој ми рече дека ќе ми помогне во мојот случај и сега славам затоа што мојот сопруг се смени тотално за добро. Тој секогаш сака да биде покрај мене и не може да стори ништо без мојата сегашност. Јас навистина уживам во мојот брак, каква голема прослава. Keepе продолжам да сведочам на Интернет, бидејќи Д-р Сагуру е навистина вистински магистер. ДАЛИ ТРЕБА ДА ПОМОГНЕТЕ ТОГАШ КОНТАКТИРАТ ДОКТОР САГУРУ СЕГА ПОМЕ EУ Е-пошта: drsagurusolutions@gmail.com Тој е единствениот одговор на вашиот проблем и ве прави да се чувствувате среќни во вашата врска. и неговиот исто така совршен во
    1 LOУБОВ магија
    2 ПОБЕДИ ЕКС НАзад
    3 ОВОШЈЕ НА ДРOMАВАТА
    4 ПРОМОЦИЈА НА МЕВИЦИ
    5 Заштита на правописот
    6 БИЗНИС-магија
    7 ДОБАР ЈАБОТНИК магија
    8 ЛАГЕРИЈА И МЕВИКА СЛУЧАЈ СУДЕЈ

    ReplyDelete
  2. Ова сведоштво го споделувам со партнерите кои се мачат во нивните односи бидејќи постои трајно решение. Мојот сопруг ме остави мене и нашите 2 деца за друга жена на 3 години. Се обидов да бидам силна само за моите деца, но не можев да ја контролирам болката што го мачеше моето срце. Бев повреден и збунет. Ми требаше помош, па направив истражување на интернет и наидов на веб-локација каде видов дека д-р Елен, која работи на магија, може да ти помогне да ги вратиш љубовниците. Ја контактирав и таа ми кажа посебна молитва и магии. На мое изненадување, по 2 дена мојот сопруг се врати дома. Така се собравме и имаше толку многу љубов, радост и мир во семејството. Можете исто така да стапите во контакт со д-р Елен, моќен асистент за решенија
    1) придобијте го вашето поранешно момче
    2) Соберете ги мажот и жената
    3) престанете да ги повторувате кошмарите
    4) Хербален лек за ХИВ и рак
    5) Моќен магичен прстен
    6) среќен шарм
    7) Кршење на опсесии
    8) Проблеми со породувањето и бременоста Контактирајте го преку EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Можете исто така да Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete
  3. Неверојатно сведоштво за магионичар кој ми го врати сопругот. Среќно сум оженет со прекрасен и грижлив сопруг со две деца. Пред седум месеци се случи многу голем проблем во моето семејство, помеѓу мене и мојот сопруг. толку страшно што го однесе случајот на суд за развод. рече дека никогаш повеќе не сака да остане со мене и дека повеќе не ме сака. Така тој се спакуваше од дома и ме натера мене и моите деца да поминеме низ силни болки. Се обидов со сите можни средства да го вратам, по многу молење, но безуспешно и тој потврди дека ја донел својата одлука и никогаш повеќе не сакал да ме види. Така, една вечер, додека се враќав од работа, сретнав еден мој стар пријател кој го праша мојот сопруг. Затоа ѝ објаснив сè, па таа ми рече дека единствениот начин да го вратам мојот сопруг е да посетам магионичар, бидејќи и таа го стори тоа за да го врати својот љубовник. Потоа го следев нејзиниот совет и таа ми даде контакт со DR WALE WhatsApp :+2347054019402. веднаш му испратив на Д-Р Вејл порака на WhatsApp и му кажав за сите болки и неволји со кои се соочувам. Д-Р Вејл ми рече да не плачам повеќе и дека го користам, опушти ми го умот. По многу дискусии со Д-Р Вејл, платив за сите материјали и предмети потребни за да се изведе магијата, а магијата ме увери дека ќе го вратам мојот сопруг за една недела. Каква неверојатна изјава!! Затоа, тој зборуваше со мене и ми кажа сè што требаше да направам. Потоа, следната недела беше толку изненадувачки што мојот сопруг кој не ми се јавуваше во последните седум месеци ми се јави за да ме извести дека се враќа. Толку неверојатно!! Така тој се врати во куќата со многу љубов и радост и се извини за својата грешка и за болката што ја предизвика на мене и на моите деца. Потоа, од тој ден, нашата врска сега беше посилна од онаа како што беше порано со помош на DR WALE. Ќе ве советувам да контактирате со DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 или е-пошта: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete

Делото на Круме Кепески – патоказ за вечноста на јазикот

    ООУ „Круме Кепески“- Кисела Вода, по повод патрониот празник на училиштето, распишува литературен конкурс на тема:     „Делото н...